Thursday, January 26, 2012

Lupa Kewujudannya..

Bismillahirrahmanirrahim..

Lupa kewujudannya..kewujudan siapa?bukan siapa-siapa pun..hanya lupa dengan kewujudan blog ni..ingatkan tiada sudah..mana tau kan hilang tiba-tiba..hehehe..bila sibuk mencari bahan bacaan di blog orang,tiba-tiba ingat yang aku ni 'pernah konon' buat blog..ingat punya ingat,akhirnya terselit juga pula dalam minda..apa password blog ni..

Eee entah la..nda tau mau cakap apa..aku suka dengan blog..tapi masalahnya,aku ni bukannya budak IT..tak tau macam mana mau 'make up' blog ni..sedih kan?huhuhu..ni pun,sedih sudah ni..meluah tanpa pengetahuan sesiapa..tadi,cuba untuk 'make up' blog..sayangnya tak juga pandai cantik-cantik..sedihnya....



Tapi tak juga la sampai nangis..sekadar gambar hiasan..hehehe..em bestnya merepek..entah apa-apa yang jari jemari ni taip..cakap pasal Impian Kasih,ada juga impian sekarang ni..mau berguru dengan siapa-siapa yang terer pasal blog..nanti la kalau berpeluang..siapa la gerangannya yang jadi mangsa aku ni..hehehe..

Lagi,mudah-mudahan satu hari nanti..ada juga yang akan melawat blog ni..sekadar jenguk pun dah cukup bagus..macam minta simpati la pula..huhuhu..impian yang pasti sekarang ni,aku teringin bergelar seorang NOVELIS..insyaALLAH..amiin~

Nanti ada masa,blog ni akan ku isikan dengan novel-novel yang sedang aku usahakan..untuk disiapkan..mau tau apa tajuk dia?kena la sabar menanti..

Aku ni betul-betul gila membaca..tapi gila novel ja..bahan-bahan ilmiah,diketepikan..masa dekat-dekat exam,baru la tengok buku..entah mau jadi apa la ni..

Alhmdulillah..hari ni,MR.ELAUN dah masuk..senyum lebar bila dapat tau..kalau boleh,macam mau beli novel banyak-banyak..tapi,kena la jimat..jangan membazir..nampaknya,kepunan la ni untuk memiliki novel..tengok gembar pun cu...kup la...


Panjang dah merepek..ok sehingga bertemu lagi MISS IMPIAN KASIH..take care!

No comments:

Post a Comment